strona główna
  • bip

Zamówienie publiczne

Dane przetargu:

Data: 05-07-2022


Zamówienie udzielane w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy na zadanie pn.: „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bestwince”

Zamawiający:

Gmina Bestwina 
ul. Krakowska 111
43-512 Bestwina 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bestwince.
Zakres prac obejmuje m.in.: ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie części dachu,  ocieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją, remont konstrukcji dachów, remont pokrycia dachów, remont kominów, wymianę części stolarki okiennej, wymianę wyłazu dachowego, wymianę części ślusarki drzwiowej, remont zadaszenia wejścia, remont schodów zewnętrznych, remont balustrad zewnętrznych, remont krat okiennych, remont instalacji odgromowej, remont rynien i rur spustowych, montaż zadaszeń wejść, wymianę kotła gazowego, montaż głowic termostatycznych na grzejnikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do SWZ.

Termin składania ofert:

20-07-2022 09:00

Miejsce składania ofert:

---

Termin otwarcia:

20-07-2022 10:00

Miejsce otwarcia:

---

Termin realizacji:

do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Wadium:

--- zł

Dodatkowe uwagi:

Identyfikator postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

877307e8-b857-4541-84d8-9c05211a97ff


Ogłoszenie o zamówieniu


Rozstrzygnięcie przetargu


Ogłoszenie o wyniku postępowania