strona główna
  • bip

Zamówienie publiczne

Dane przetargu:

Data: 29-06-2022


Zamówienie udzielane w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy na zadanie pn.: „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina – Produkty mączne”.

Zamawiający:

Gmina Bestwina 
ul. Krakowska 111
43-512 Bestwina

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do:
a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym,  43-512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,
b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym, 43-512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,
c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43-512 Bestwina, ul. Szkolna 11,
d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43-512 Bestwina, ul. Szkolna 8,
e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Korczaka 2,
f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Janowicka 100,
g. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15,
h. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a,
i. Punktu wydawania posiłków w Klubie Dziecięcym „PUCHATEK” w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a.

W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 9 obiektów szkolnych (szkoły, przedszkola, Klub dziecięcy). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół, przedszkoli i Klubu Dziecięcego (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 9 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna).
- Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w godzinach od 7:00 do 9:00 w terminie 1 jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.   
- Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów:
a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych,
b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych,
d. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załączniku 1a do SWZ stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. 

Termin składania ofert:

07-07-2022 09:00

Miejsce składania ofert:

---

Termin otwarcia:

07-07-2022 10:00

Miejsce otwarcia:

---

Termin realizacji:

od 01.08.2022 do 30.12.2022

Wadium:

--- zł

Dodatkowe uwagi:

Identyfikator postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

033dfc06-1dfe-490e-9f52-8af0459ec6c1


Ogłoszenie o zamówieniu


Rozstrzygnięcie przetargu


Ogłoszenie o wyniku postępowania