Zamówienie publiczne
Dane przetargu: |
Data: 16-05-2012 Przetarg nieograniczony: "Racjonalne gospodarowanie zasobami wodnymi w Gminie Bestwina przez rozbudowę obiektów retencyjnych dla ujęcia wody pitnej w Kaniowie - etap I" |
Zamawiający: |
Gmina Bestwina ul. Krakowska 111 43 - 512 Bestwina |
Przedmiot zamówienia: |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody pitnej w sołectwie Kaniów w gminie Bestwina wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i zabudową agregatu prądotwórczego, modernizacją pompowni wody uzdatnionej, polegającą na montażu nowego zestawu hydroforowego z kompletnym wyposażeniem w pomieszczeniu istniejącej pompowni wody z włączeniem zestawu hydroforowego do istniejącej sieci wodociągowej. a) budowę zbiornika retencyjnego Zb4 pojemności czynnej 700m3, 3. Zakres zamówienia opisano w sposób szczegółowy w Specyfikacjach Technicznych, Dokumentacji Projektowej, Przedmiarze robót stanowiących integralną częśæ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - zał. nr 9. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do sporządzenia oferty wymaga weryfikacji z projektem. 4. Oferent jest zobowiązany do sprawdzenia podanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów i uwzględnienie w ofercie zakresu wynikającego z Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych. 5. Oferent nie może wykorzystywaæ błędów lub opuszczeń w dokumentacji przetargowej, a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomiæ Zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 7. Do odbioru wykonanych robót Wykonawca winien przedstawiæ deklaracje zgodności na wbudowane i użyte materiały. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz dbaæ o stan techniczny i prawidłowośæ oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podaæ okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia - nie krótszy niż 60 miesięcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości pracy i dostaw wody do sieci przez stację uzdatniania, przez cały czas trwania robót. 11. Roboty częściowo prowadzone będą w obiekcie czynnym i terenie objętym działalnością P.K. "KOMBEST" Sp. z o. o. i uczęszczanym przez interesantów Przedsiębiorstwa, dlatego wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót, zwłaszcza wejścia do budynku i ciągów komunikacyjnych. 12. Niniejsze zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego pod nazwą "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013" oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 22 30 00 - 6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45 33 20 00 - 3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45 23 31 40 - 2 Roboty drogowe 45 31 11 00 - 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45 31 12 00 - 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
|
Termin składania ofert: |
31-05-2012 09:00 |
Miejsce składania ofert: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 2 (sekretariat) |
Termin otwarcia: |
31-05-2012 09:15 |
Miejsce otwarcia: |
siedziba zamawiającego - sala posiedzeń - pok. nr 11 |
Termin realizacji: |
do dnia 30.10.2012 r. |
Wadium: |
40 000,00 zł |
Dodatkowe uwagi: |
Dodatkowe uwagi: 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy. Kryteria oceny: Zamawiający zgodnie z art. 42 ust. 1 cytowanej ustawy udostępnia SIWZ na stronie internetowej Urzędu Gminy Bestwina - www.bestwina.pl. - SIWZ - dokument PDF - rozmiar 126[kB] PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZ¡CE POSTÊPOWANIA PRZETARGOWEGO Rozstrzygnięcie przetargu W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.) - przetarg nieograniczony - ST.271.003.2012, Zamawiający wybrał następującą ofertę: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe - Ogłoszenie o wyniku postępowania - |
-
Data ostatniej zmiany
2018-06-13 09:08:42
Data utworzenia
2018-01-29 10:40:51
-
Menu Opis Data Czynność Osoba Gospodarka Zamówienia publiczne 2022-12-09 13:24:30 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:44:47 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:38 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:12 Utworzenie Tomasz Kiedroń