Zamówienie publiczne
Dane przetargu: |
Data: 10-08-2011 Przetarg nieograniczony : "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Bestwina - etap I - Bestwinka" |
Zamawiający: |
Gmina Bestwina |
Przedmiot zamówienia: |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest Uchwała Nr VIII/65/2011 Rady Gminy Bestwina z dnia 07 lipca 2011 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Bestwina - etap I - Bestwinka, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ oraz Uchwała Nr 4100/I/206/2011 z dnia 25 lipca 2011 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie: opinii o możliwości spłaty przez Gminę Bestwina kredytu długoterminowego w wysokości 500 000,00 zł, na realizację zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Bestwina - etap I Bestwinka" stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Harmonogram spłat rat kapitałowych: 2012r. 2013r. 2014r. 2015r. a. Całośæ kredytu postawiona zostanie do dyspozycji Zamawiającego do dnia 19.09.2011r. b. Udostępnienie kredytu następowaæ będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, bez uruchamiania oddzielnych procedur, na pisemny wniosek Zamawiającego, na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Czechowice-Dziedzice-Bestwina 78 8453 0002 0000 1717 2000 0010, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. c. Zamawiający - Kredytobiorca zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat. d. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystaæ udzielony kredyt wyłącznie na realizację zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Bestwina - etap I - Bestwinka. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Wykonawcy o wcześniejszej spłacie kredytu i wysokości spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat i prowizji. f. Spłata odsetek następowaæ będzie miesięcznie w każdym ostatnim dniu miesiąca na rachunek bankowy Wykonawcy (Kredytodawcy) począwszy od miesiąca, w którym uruchomiono kredyt. g. Jeżeli data spłaty rat kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się że ustalony termin został zachowany jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po h. Opłaty dodatkowe tj. marża, prowizja bankowa, prowizja przygotowawcza i inne zostaną zapłacone w dniu uruchomienia kredytu. i. Przewiduje się karencję w spłacie kapitału kredytu do dnia 29.02.2012r. j. Zamawiający zobowiązuje się udzieliæ zabezpieczenia kredytu wraz z odsetkami wystawiając w dniu zawarcia umowy kredytu weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. k. Wykonawca może pobieraæ opłaty i prowizje zgodnie z pkt 1 lit. b, c, d, e Formularza ofertowego. Opłaty l. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy uwzględniæ rok kalendarzowy równy 365 dni. m. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową. n. Niespłacanie przez Zamawiającego należności, wynikających z udzielonego kredytu upoważniają Wykonawcę do wypowiedzenia umowy kredytu i przystąpienia do realizacji przedstawionych zabezpieczeń. o. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy kredytowej z miesięcznym uprzedzeniem, w przypadku powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. p. Zamawiający może odstąpiæ od umowy kredytu przed terminem postawienia środków przez bank do jego dyspozycji w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieznanych przed podpisaniem umowy. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek opłat i prowizji.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu |
Termin składania ofert: |
18-08-2011 09:00 |
Miejsce składania ofert: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 2 (sekretariat) |
Termin otwarcia: |
18-08-2011 09:15 |
Miejsce otwarcia: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 11 sala posiedzeń |
Termin realizacji: | |
Wadium: |
--- zł |
Dodatkowe uwagi: |
Dodatkowe uwagi: 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy. Kryteria oceny: Zamawiający zgodnie z art. 42 ust. 1 cytowanej ustawy udostępnia SIWZ na stronie internetowej Urzędu Gminy Bestwina - www.bestwina.pl. - SIWZ - dokument PDF - rozmiar 123[kB]
PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZ¡CE POSTÊPOWANIA PRZETARGOWEGO Rozstrzygnięcie przetargu W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.) - przetarg nieograniczony - ST.271.7.2011, Zamawiający wybrał następującą ofertę: Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice -Bestwina - Ogłoszenie o wyniku postępowania - Dokument PDF |
-
Data ostatniej zmiany
2018-05-08 08:24:26
Data utworzenia
2018-01-29 10:40:50
-
Menu Opis Data Czynność Osoba Gospodarka Zamówienia publiczne 2022-12-09 13:24:30 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:44:47 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:38 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:12 Utworzenie Tomasz Kiedroń