Zamówienie publiczne
Dane przetargu: |
Data: 12-01-2010 PRZETARG NIEOGRANICZONY: "PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA INWESTYCJI : BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE BESTWINA - ETAP I - BESTWINKA" |
Zamawiający: |
Gmina Bestwina |
Przedmiot zamówienia: |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Do obowiązków Inwestora Zastępczego należy nadzór inwestorski w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) w szczególności: a. Przekazywanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentów niezbędnych do prowadzenia realizacji zadania inwestycyjnego. d. Kontrola finansowa przedmiotowej inwestycji, tj. prowadzenie rozliczenia robót i sprawdzanie faktur Wykonawcy. 1) stwierdzenia gotowości do odbioru, g. Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej. l. Inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa. 2. Zadanie pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Bestwina - etap I - Bestwinka" jest częścią projektu, które będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦ląskiego na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Z uwagi na powyższe wybrany wykonawca, będzie zobowiązany do wypełnienia pozycji dotyczącej powiernictwa inwestycyjnego w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót budowlanych, w uzgodnieniu z zamawiającym. 3. Zakres zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Bestwina - etap I - Bestwinka" obejmuje m.in. budowę: - przykanaliki: PVC Φ 160 mm - 2 168 mb (333 szt.) - przepompownie: 12 szt. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: CPV: 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego. |
Termin składania ofert: |
20-01-2010 09:00 |
Miejsce składania ofert: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 2 (sekretariat) |
Termin otwarcia: |
20-01-2010 09:15 |
Miejsce otwarcia: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 7 |
Termin realizacji: |
Do 30.12.2011 r. |
Wadium: |
10 000,00 zł |
Dodatkowe uwagi: |
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy. Kryteria oceny: O udzielenie zamówienia mogą ubiegaæ się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w Rozdziale VI pkt 10, 11, 12, 13, 14 SIWZ, 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca może polegaæ na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniaæ warunki udziału w postępowaniu oraz złożyæ dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie oryginału pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa powyżej. 4. Pełnomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 8. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ. UWAGA: Zamawiający zgodnie z art. 42 ust. 1 cytowanej ustawy udostępnia SIWZ na stronie internetowej Urzędu Gminy Bestwina - www.bestwina.pl. Zgodnie z art. 42 ust. 2 cytowanej ustawy Zamawiający przekazuje również na wniosek Wykonawcy SIWZ w terminie 5 dni od daty złożenia wniosku, za opłatą w wysokości 20,00 zł. Do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: - SIWZ - dokument PDF - rozmiar 277[kB] PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZ¡CE POSTÊPOWANIA PRZETARGOWEGO - Odpowiedzi na pytania - 19.01.2010r. - dokument PDF - rozmiar 53[kB] Rozstrzygnięcie przetargu W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.) - przetarg nieograniczony - ZP341/01/10, Zamawiający wybrał następującą ofertę:
AKTYN Sp. z o.o.
- Ogłoszenie o wyniku postępowania - PDF - rozmiar 647[kB] |
-
Data ostatniej zmiany
2018-05-08 09:37:37
Data utworzenia
2018-01-29 10:40:50
-
Menu Opis Data Czynność Osoba Gospodarka Zamówienia publiczne 2022-12-09 13:24:30 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:44:47 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:38 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:12 Utworzenie Tomasz Kiedroń