Zamówienie publiczne
Dane przetargu: |
Data: 16-11-2009 PRZETARG NIEOGRANICZONY: "BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE BESTWINA - ETAP I - BESTWINKA" |
Zamawiający: |
Wójt Gminy Bestwina ul. Krakowska 111 43 - 512 Bestwina |
Przedmiot zamówienia: |
1. Przedmiotem zamówienia jest: 2.Zakres zamówienia obejmuje m.in. budowę: 28 458 mb kanalizacji sanitarnej, w tym: - kanalizacji ciśnieniowej: PE Φ 125 mm - 93 mb, - przykanalików: PVC Φ 160 mm - 2 168 mb (333 szt.) 4. W szczególności na etapie przygotowania oferty, z uwagi na duży zakres inwestycji, oferent zobowiązany jest do sprawdzenia warunków realizacji inwestycji w przedstawionym powyżej zakresie, poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej terenu inwestycji, celem zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania prawidłowej oferty. 5. Niniejsze zadanie jest częścią projektu, który będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦ląskiego na lata 2007-2013. Z uwagi na powyższe wybrany wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, w uzgodnieniu z zamawiającym. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 7. Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: sołectwo Bestwinka, Gmina Bestwina, powiat bielski, województwo śląskie |
Termin składania ofert: |
07-12-2009 09:00 |
Miejsce składania ofert: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 2 (sekretariat) |
Termin otwarcia: |
07-12-2009 09:00 |
Miejsce otwarcia: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 7 |
Termin realizacji: |
Do 30.11.2011 r. |
Wadium: |
350 000,00 zł |
Dodatkowe uwagi: |
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy. Kryteria oceny: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegaæ się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w Rozdziale VI pkt 11, 12, 13, 14, 15 SIWZ, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniaæ warunki udziału w postępowaniu oraz złożyæ dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie 3. Pełnomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyæ Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia: 6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 42 ust. 1 cytowanej ustawy udostępnia SIWZ na stronie internetowej Urzędu Gminy Bestwina - www.bestwina.pl. Zgodnie z art. 42 ust. 2 cytowanej ustawy Zamawiający przekazuje również na wniosek Wykonawcy SIWZ w terminie 5 dni od daty złożenia wniosku, za opłatą w wysokości 850,00 zł. Do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: - SIWZ - dokument PDF - rozmiar 269[kB] UWAGA - Przed rozpoczęciem rozpakowywania archiwum "Dokumentacja techniczna.zip" należy pobraæ wszystkie części (001-008) na dysk lokalny komputera! Do rozpakowania archiwum proszę używaæ darmowego oprogramowania 7-Zip, można go pobraæ ze strony internetowej producenta - www.7-zip.org MODYFIKACJA SIWZ - Modyfikacja SIWZ 27.11.2009r - dokument PDF - rozmiar 186[kB] - Modyfikacja SIWZ 02.12.2009r - dokument PDF - rozmiar 246[kB] OG£OSZENIE O ZMIANIE OG£OSZENIA - Ogłoszenie z zmianie ogłoszenia - dokument PDF - rozmiar 444[kB]
PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZ¡CE POSTÊPOWANIA PRZETARGOWEGO : - Pytania i odpowiedzi z dnia 18.11.2009r. - dokument PDF - rozmiar 53[kB]
Rozstrzygnięcie przetargu W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655ze zm.) - przetarg nieograniczony - ZP341/11/09, Zamawiający wybrał następującą ofertę: Konsorcjum: EKOBUD Sp. jawna Anna Rojek i Marek Gałosz ul. Z. Kossak - Szatkowskiej 12/45 43-400 Cieszyn,
- Ogłoszenie o wyniku postępowania - PDF - rozmiar 1[MB] |
-
Data ostatniej zmiany
2018-05-08 10:49:06
Data utworzenia
2018-01-29 10:40:50
-
Menu Opis Data Czynność Osoba Gospodarka Zamówienia publiczne 2022-12-09 13:24:30 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:44:47 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:38 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:12 Utworzenie Tomasz Kiedroń