Zamówienie publiczne
Dane przetargu: |
Data: 05-03-2009 Przetarg nieograniczony : "Remont dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Bestwina" |
Zamawiający: |
Wójt Gminy Bestwina |
Przedmiot zamówienia: |
1. Przedmiotem zamówienia jest: 2. Remont dróg gminnych asfaltowych polegaæ będzie na: a) remoncie cząstkowym emulsją i grysami na drogach gminnych, 3. Zamówienie należy wykonaæ w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne dotyczące: przebudowy przełomów drogowych typu ciężkiego i typu średniego, remontu cząstkowego mieszankami mineralno-bitumicznymi na gorąco typu beton oraz remontu cząstkowego emulsją i grysami, stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Nawierzchnie typowane do remontu określane będą każdorazowo odrębnym protokołem sporządzonym na podstawie wizji w terenie przy udziale Zamawiającego, Wykonawcy oraz Inspektora nadzoru. 5. O konieczności wykonania zadania (remoncie wyznaczonych odcinków dróg) Wykonawca będzie każdorazowo powiadamiany przez Zamawiającego pisemnie lub ustnie. 6. Termin realizacji poszczególnych zadań ustalany będzie każdorazowo, w zależności od rodzaju i wielkości zlecenia lecz nie może przekroczyæ 14 dni od daty wydania zlecenia. 7. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podaæ okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia - nie krótszy niż 12 miesięcy. 8. Do odbioru wykonanych robót Wykonawca winien przedstawiæ atesty na wykorzystane materiały. 9. Dopuszcza się możliwośæ dokonywania zmian w zawartej umowie o ile wynika to z okoliczności, których nie można przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i są one niezależne od woli stron lub zmiany takie są korzystne dla zamawiającego. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: |
Termin składania ofert: |
26-03-2009 09:00 |
Miejsce składania ofert: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 2 (sekretariat) |
Termin otwarcia: |
26-03-2009 09:15 |
Miejsce otwarcia: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 7 |
Termin realizacji: |
Do 31.12.2009r. |
Wadium: |
--- zł |
Dodatkowe uwagi: |
Szacunkowa wartośæ zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegaæ się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) Posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej dwa zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z robotami będącymi przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegaæ się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniaæ następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, przedsiębiorcy wchodzący w skład konsorcjum przedstawią wspólnie następujące dokumenty: - formularz ofertowo - cenowy, Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi przedłożyæ oddzielnie. b) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, Uwaga: treśæ pełnomocnictwa powinna dokładnie określaæ zakres umocowania. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ. 4. Zamawiający zgodnie z art. 42 ust. 1 cytowanej ustawy udostępnia SIWZ na stronie internetowej Urzędu Gminy Bestwina - www.bestwina.pl. Zgodnie z art. 42 ust. 2 cytowanej ustawy Zamawiający przekazuje również na wniosek Wykonawcy SIWZ w terminie 5 dni od daty złożenia wniosku, za opłatą w wysokości 7,00 zł. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia odebraæ można w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 7 lub za zaliczeniem pocztowym. Do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: - SIWZ - dokument PDF - rozmiar 145[kB] Rozstrzygnięcie przetargu W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) - przetarg nieograniczony ZP 341/02/09 , Zamawiający wybrał następującą ofertę: "REZBUD" P.U.H. Eugeniusz Rezik - Ogłoszenie o rozstrzygnięciu przetargu - PDF - 661[kB] |
-
Data ostatniej zmiany
2018-05-08 09:49:12
Data utworzenia
2018-01-29 10:40:50
-
Menu Opis Data Czynność Osoba Gospodarka Zamówienia publiczne 2022-12-09 13:24:30 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:44:47 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:38 Aktualizacja Tomasz Kiedroń Gospodarka Zamówienia publiczne 2017-12-29 9:34:12 Utworzenie Tomasz Kiedroń